Dieta 1000, 1200, 1500, 2000, 2500 kcal

Dieta odchudzająca, redukcyjna

Jeśli chcesz schudnąć i smacznie, i zdrowo – bez efektu jo-jo, najlepszym rozwiązaniem jest dieta redukcyjna. To plan dietetyczny opierający się na spożywaniu posiłków, których łączna wartość energetyczna jest mniejsza niż Twoje dzienne zapotrzebowanie na kalorie. Wybierając go, masz szansę w rozsądnym tempie pozbyć się nadprogramowych kilogramów, jednocześnie będąc pewnym, że dostarczasz swojemu organizmowi wszystkiego, co potrzebne do prawidłowej pracy.

Cenisz sobie komfort? Postaw na nowoczesny catering odchudzający!

Dieta odchudzająca wymaga sporo pracy, gdy chodzi o dobór składników i przygotowywanie posiłków. Jeśli nie masz na to czasu lub chcesz mieć pewność, że Twoje odchudzanie przebiegnie pod okiem eksperta, postaw na współpracę ze slim – diet. Oferujemy Ci profesjonalny dietetyczny catering:

– 5 smacznych posiłków każdego dnia – codziennie innych, zawsze smacznych i perfekcyjnie zbilansowanych.
– Dania, które przygotujesz do spożycia w kilka chwil  – wystarczy rozpakować, czasem podgrzać i… czerpać przyjemność z każdego kęsa!
– Szybko i zdrowo – korzystamy wyłącznie z naturalnych składników najwyższej jakości.

Otrzymujesz zestaw potraw bez zbędnej chemii i konserwantów.

– Dieta dopasowana do Ciebie – nasz dietetyk dobierze odpowiedni dla Ciebie program dietetyczny, kierując się Twoimi celami oraz preferencjami żywieniowymi. Będziesz jeść tak, jak lubisz, a posiłki dotrą o wskazanej godzinie – np. do domu lub do pracy, przez 7 dni w tygodniu.

Dostarczamy zdrowe i smaczne posiłki na terenie miasta Warszawa i okolic. Zadzwoń lub napisz, by dowiedzieć się więcej i złożyć zamówienie!

Menu 26.06.2017 :

Śniadanie:

  • Omlet z malinowym twarożkiem i płatkami migdałowymi

 

II Śniadanie

  • Truskawki w polewie jogurtowej z orzechami

 

Obiad:

  • Dorsz w sosie musztardowym ze szparagami i pieczonymi ziemniakami

 

Podwieczorek:

  • Chipsy z selera z dipem koperkowym

 

Kolacja:

  • Sałatka z fasolki szparagowej z serem feta

 

Menu 27.06.2017 :

Śniadanie:

  • Truskawkowa słodycz- pudding chia

 

II Śniadanie

  • Krem z marchewki

 

Obiad:

  • Łosoś w papilotach z kaszą jęczmienną i sałatką

 

Podwieczorek:

  • Wafle ryżowe z wiosennym twarożkiem

 

Kolacja:

  • Sałatka z szynką, pomidorem i rzodkiewką